Relax

Jag har tillåtit mig själv att ta en sofkväll ikväll. Borde läsa svenska, kanske gör de lite senare men inte just nu. Jag har diskat bort Mount Diskrest precis och lyssnat på massa bra musik. Har inte överdrivet mkt saker kvar att göra o de som ska göras gör jag imorgon. Orkar inte med "plugga varje dag" metoden...Inget för mig.

Lyssnar på en live version av "Ring snuten" nu, rätt skön...
Fattarus "Bättre" hittade jag på en gammal skiva jag har, åxå mkt bra låt =)
 Linda borde förövrgit kallas nått i stil med...
Queen Linda eller nått i framtiden, hennes kampanjer går med framsteg :)
Ers Höghet;)

"-Vad va det där för språk?
-Engelska
- Tyska kanske....
-Engelska
-...Eller danska...
-ENGELSKA för i helvete!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback