Remember

Jag har idag, som det brukar bli varje jullov (nu är det ju dock inte jullov, men snön är tidigare än vanligt..) blivit sjukt påmind om varför jag börjar längta hem. Anledningen är ett kort litet ord på tre bokstäver...
Åre
Finns sjukt mkt man skulle kunna skriva men, pjäxor, googles, knarrande snö och "folket" räcker för min del. Det är hela stämningen.

Åkningen idag var inte den bästa med tanke på att det bara var Vargenbacken som var öppen, men de gav en försmak. Det är sjukt mkt snö ute och jag o Mli ska någon dag under lovet (hoppas jag..:P ) dessutom åka skoter...

Det är kommer bli underbart :)




"Ein skoter, två skoters, tri henn fleir skotran"



(saknar förövrigt min kamerasladd...att ja skulle glömma den... :(     )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback