Skit storm

Jag kände idag en lättnad när jag gick hem ifrån skolan. Imorgon har jag ca 1 timmes samhällslektion med Gudmar, sen blir de lunch med tjejerna och sedan hade ja planerat en lugn o skön resa hem för att komma till Östersund lagom till C's fest på fredagkväll.

Men så fick jag ett samtal precis då jag kommit in i lägenheten. Mamma ringde o sa att jag var tvungen att köpa med mig mat imorgon på tåget, tillräckligt med dricka o kontanter med mig på tåget. Blev även förbjuden att sätta på mig på tåget utan att fyllt på mobilen.

Min  "lugna, sköna uppladdning för kvällen" kommer alltså kanske/troligtvis bli ett förseningshelvete på tåg...Jippie...okej att storm kanske kan va trevligt... Men inte imorgon!

Sen blev jag ytterligare deprimerad av "Mr Tiptap", men det är som föreläsaren sa idag..."en heeeelt annan historia.."

Ikväll blir det packning och finslipning av affärsplan. Även fler goda råd från min över hypade mamma :P ;)


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback