Skumt

Idag har varit en ganska märklig dag. Jag o Mli har varit i stan, skulle hinna med massor men jag tycker mest att vi åt och åkte o hämtade mina foton uppe vid Lillänge. Jag lyckades även denna gång göra bort mig i Ösd, börjar bli tradition. "Det händer alla nångång, tääänk inte ens på det" är lätt för henne att säga. Jag ville bara sjunka genom jorden.

Men men, hämtade korten, åkte hem, firade bror som fyller år och nu är jag färdigfikad o färdigduschad.
Halva min släkt var här åxå, sjukt vilken ljudnivå det blir...


Kanske blir dissad av Mli imorgon åxå, mindre roligt...
Men om det är någon jag kan ta att bli dissad för så är det faktiskt Justin Timberlake, så...
Jag hade gjort samma sak.. :P


Kommentarer
Postat av: mli

aa men schysst av mig att dissa justin för dig liksom. erkänn att det hade varit coolt. :P

2006-10-31 @ 22:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback