Strömlöst

snö
Jag förstår varför det såg ut såhär igår... :P

Jag pratade med mamma precis. Det är totalt snökaos hemma. Snö upp till knäna på henne, det är massor av snö :D
Dock har dom haft strömavbrott som  9 999 st andra i Jämtland pga av just snön sedan igårkväll, vilket hon inte var allt för glad över... Spec eftersom att pappa som skulle åka till Järpen för att kolla om det var öppet där (allt var stängt i Mörsil pga strömlösheten...) och fylla på gasol, hade glömt gasoltuben xD
Det är pappa i ett nötskal.

Fast jag skulle hatat det om det var jag som satt hemma utan el för tillfället kan jag inte låta bli att tycka att det är mysigt. Troligtvis kommer det inte ligga kvar tills jag kommer hem, men hoppas kan man ju göra.
Gud vad mysigt det skulle vara... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback