Vinter

Första riktiga dagen på lovet. Jätteskönt, tagit det lugnt hela morgonen och precis varit ute med Lm i det sköna vädret. -1 grad, sol och massor av snö. Dock får Lm kramp efter väldigt korta promenader när det är kallt ute så den blev inte så lång som den kunde blivit.
Jag ska till tandläkaren i eftermiddag, därför känns det inte som att jag ska/kan göra så mkt innan dess. Funderar nästan att sätta mig lite med matten så slipper jag det nån annan dag då jag kunde gjort roligare. Ska även försöka få tag på O och ev låna hans kamerasladd.

Kanske film ikväll? Vore kul... Ösd med Mli imorgon, Milkee-shaake på Tehuset, inköp av vantar samt födelsedagspresent till bror. Blir trevligt :)



Och J, när MI3 är klar, ring då?


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratisgodis.se/?r=24993

här kan du samla gratis godis jätte lätt! Du får två godisar redan när du blir medlem och det är verkligen helt gratis :D

2006-10-30 @ 13:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback