Åh nej...Darin..

Äntligen helg igen :)
Känns välidgt skönt, vi fick sluta tidigare. Vår naturlärare är vrekligen, såå mkt bättre än geografi/samhälls läraren. O det är inte bara för att hon släpper oss 50 min tidigare en fredageftermiddag.. ;)
Ikväll kommer Linda & Jessica :) Så jag får vandra ner till stationen senare :)

Jag läste precis töntigaste artikeln på aftonbladet.se.
Darin har skaffat tjej! Oh noo!
Jag är inte seriös med det här, det är väl kul för honom.
Dock blev det skrattretande roligt när dom har skrivit ihop en hjälp till alla stackars flickor vars är helt förtvivlande just nu. Haha. "Tillåt dig att sörja". Tönt.


39491-92


Kommentarer
Postat av: jenn

HAHA var du det därför du hade den där texten på din data!! jag och sara blev nästan lite rädda när vi läste den förut :P HAHA men vi glömde bara att fråga ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback