Ångestfoto

Jag brukar inte ha något större problem med skolfoto. Men, av någon anledning har jag helst plötsligt fått det. Troligtvis eftersom att jag ser ut som en katastroftönt på förra årets kort...Jag hoppas hur som att det blev bättre i år. Skolfotografer har jämt en vana att vara konstiga. Antingen övertrevliga, supersura eller världens töntar. Våran idag var nån schitzoblandning av alla tre tror jag. När jag tog mitt "individuella foto" kom han fram o pillade på mitt hår för att lägga det till rätta, för att sedan säga "men det är klart att du får ha det som just du vill", sen när jag ändrade lite kom han fram o pillde lite till. Helskum snubbe.

Jag fick iallafall ta om de första kortet, det blev inte bra alls. Det andra blev förhoppningsvis lite bättre. Återkommerväl om resultatet när bilderna väl kommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback