Duktig

Jag vill upplysa alla om hur duktig jag varit idag. ;)
Tränade ju i eftermiddags, lite träningsvärk faktiskt, även om det inte kändes spec tröttsamt efteråt. När jag kom hem städade jag lägenheten, lagade mat (mli, observera att ordet "riktigt" härmed är bortplockat;), efter maten diskade jag direkt, vilket typ aldrig händer (jenn o sara vet vad jag pratar om..;) ) och sen hade jag lite hemma-spa för mig själv. Supermysigt. Så efter det, satte jag mig fräsch och ompysslad i soffan för att läsa rättkunskap, engelska o geografi. Redan här hade jag kunnat sluta och varit nöjd, men icke. Sen gick jag även till macken, köpte mjölk, gjorde scoones och kvällsfikade dom, nygräddade medans jag pratade med Mli o sedan åt glass.. Har även hunnit med 3 till långa samtal med diverse personer under kvällen och känner mig som en riktigt bra människa  ;)

Kommentarer
Postat av: mli

du ÄR en bra människa.

(iofs oavsett om du diskar eller inte.. men ändå, lite bättre är du allt. ;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback