Gangsta

Igår kom Jenn hit, hon färgade mitt hår, blev hättebra. Det syns numera att jag har en färg på håret och inte flera olika. Sen hade vi bestämt oss för att göra äppelpaj. Dock hade vi inga äpplen, inte heller några pengar att lägga på en sån bagatell när varenda tomt i stan för tillfället har massor av äppelträd. Så vi tog på oss gangstertröjor för att gå ut och palla äpplen.

Det gick faktiskt väldigt bra, vi begav oss till den forna bordellen eftersom att vi vet att äpplena är stora där;)
jag plockade på mig några från utsidan, Jenn gick steget längre och smög in på gården, plockade på sig så mkt hon kunde innan vi sedan småsprang därifrån. När vi sedan kom hem gjorde vi årets godaste äppelpaj med vaniljsås och bäddade sedan ner oss själva för att kolla på Harry Potter (Parry Hotter, I saw you, pilla on that car xD).


39491-100



"Nu kanske en tjej skulle kunna tycka att han är.....näääe..."



Kommentarer
Postat av: jenn

hahaha :D vi hade skit kul! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback