Grattis mamma :)

Min mamma fyller år idag :)
Grattis, Hipp hurra!


Hon måste vara världens sötaste, jag misstänker att hon fått i present att shoppa lite. Så hon ringde mig från 1420. Första gången hade hon hittat ett par jeans, försökte förklara hur dom såg ut över telefonen och tyckte att det verkade vara ett kap. Jag var osäker över storleken och färgen och vet ju trots allt inte hur byxorna ser ut så jag sa att de var bättre att vi kollade på ett par jeans i Sthlm nästa helg, trots att de var billiga. Hon höll väl egentligen med.

Sen ringer hon 5 minuter senare o frågar om jag har köpt vinterjacka (vilket hon vet att jaga hr gjort) och berättar att hon hittat en "jätte fin, gröön". Hoppas hon känner sig lika generös på lördag... :P

Hittade f.ö den
här artikeln... :)
Kan inte låta bli att tänka på medborgarplatsen och hans dans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback