Hårresande

Jag såg en sjukt äcklig dokumentär igår innan jag skulle sova. Om hår. Män som tände på sjukt håriga kvinnor. För mig är det jättebra om folk trivs med den dom är osv. Men bilderna och vissa av sakerna de visade var...så groteskt äckliga. Jag hoppas aldrig att jag blir så nöjd med mig själv att jag tillåter mig att bli så sjukt hårig...

Hur som, kanske var det dokumentärens fel, men jag kunde inte somna förrän 3. Låg och vred mig i sängen och kunde inte somna. Superjobbigt. Därför var jag jättetrött imorse, vilket gjorde att jag inte kunde koncentrera mig på mattelektionen som jag borde ha gjort. Jag åt choklad påvägen hem (bad...)och nu borde jag göra lunch innan hela eftermiddagen bör ägnas åt matte. Sjukt tråkigt liv det känns som jag har för tillfället...


Men men... Hoppas att det återkommer även det..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback