Heels

Jag har hittils inte kommit i någon "shoppingdeprissition" i höst. Kanske för att jag inte shoppat så mkt hittils men det har ändå känts bra. Jag är förtillfället sjukt sugen på att handla skor och sitter och funderar på om jag kanske ska genomföra en benoperation. Det finns så sjukt mkt snygga pumps, stövlar och skor med höga klackar nu som gör mig alldeles galen. "Du kan väl åxå ha sånna, de gööör väl inget?" nää.. det är jättekul att vara ytterligare en halvmeter än alla andra. Blir så arg att de flesta skorna som gör mig ha-begär har klack på minst 5 cm...Alltså, inget för mig...

:(


Update:
Jag har hittat ett par perfekta lågklackade svarta pumps. Supersnygga, liknande det guldfärgade paret jag hittade i somras. 650:- dock... :( Varför kan inte bli julafton fort för?

Kommentarer
Postat av: Anonym

madde som är typ lika lång som dig går i jätteklackar ändå även fast hon är lång

och tänk såhär: du är ju redan längre än alla tjejer. spelar några centimeter hit eller dit någon egentlig roll?

och sista tänket: man lever för fan bara en gång och då ska man få ha på sig precis vad man vill.

2006-09-21 @ 19:27:52
Postat av: mli

inlägget ovanför var gjort av mig men min cp-dator vägrar att erkänna det bara för att jag är en sån jävla moralkaka.

2006-09-21 @ 19:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback