Karlstorp

Igår begav sig mammutarna mot resecentrum för att bege sig ut i urskogarna. Karlstorp var målet. eftersom att jag inte är "vant tågbarn" var jag orsaken till att vi missade tåget. Men det gjorde inte så mkt i min mening för det är ganska mysigt att äta glass undertiden men studerar sina kompisar då de leker gangsters/cykeltjuvar åxå.

Väl i Karlstorp var det jättemysigt, vi åt godastematen (det var en riktig ost-fredag igår...) och hade det allmänt super.


Idag åkte jag buss hem, mysigt det åxå, handlade lördagsgodis (shit va länge sen:P ) och tog mig sedan ut i spåret dirket när ja kom hem. Här sitter jag nu. Funderar på middag. Orkar inte göra något, varför kan inte mamma vara här? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback