Keep on workin'

Jag skulle egentligen kunna lägga mig nu. Är väldigt trött och har ingenting att göra. Om man bortser från att lära mig 10 sidor litteraturhistoria till imorgon. Just den biten har kommit lite på efterkälken den senaste tiden och efter mitt råplugg till matteprovet de senaste dagarna har jag noll lust att plugga nu. Men jag antar att jag sabbar mest för mig själv om jag inte gör det. Imorgon får jag först springa, sedan ta de lugnt hela kvällen och inte plugga någonting alls. Otroligt skönt.

Matteprovet idag var jättekonstigt. Jag hoppas verkligen att jag klarar mig, det tror jag att jag gör men man ska väl aldrig vara säker. Med tanke på hur mkt jag pluggade skulle jag gärna ha minst ett vg iallafall, men det är nog inget att hoppas på.

Höll även på att beställa en tröja tidigare ikväll. Kom sedan på att det kanske trots allt är bättre att spara de pengarna. Speciellt eftersom att jag inte har dom egentligen... :P
Men den är ju så fin :(

Men nu ska jag väl som sagt försöka ägna 45 min iallafall till svenskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback