Komplementhändelser m.m.

Jag har nog aldrig pluggat så mkt till ett prov som till det här matteprovet. Från 1430-18.00 idag. Två timmar igår och över två timmar i söndas...  Som tur är börjar jag nu koppla vad det handlar om. Skulle fortfarande kunna vara mkt mer säker men nu vet jag iallafall hur jag räknar ut enpunktsformler, K-värden, komplementhändelser, läser av träddiagram m.m.m. Hoppas att det går bra på provet imorgon bara...

Jag orkar i vilket fall inte plugga mera nu, det får gå som det går. Jag är faktiskt nöjd att jag pluggat så mkt som jag gjort ändå och om jag kör så är jag helt för dum för den här kursen. Men det hoppas jag som sagt inte att jag gör.

Jag har en dejt senare ikväll, med Jennifer xD Undrar om hon dyker upp? :P Jag vill fortsätta vårt raka(de) samtal.






"- Men du Malin, jag tror han stavar med dubbel-v. Vi kommer tillbaka när du lärt dig stava Malin!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback