SNOOK

Tidigt imorse åkte jag, Jessica o Linda upp till Sthlm för att hinna shoppa lite innan vi skulle till Grönan för att se Snook. Jag köpte en kofta och en vinterjacka ( heelt sjukt att jag köper jacka 3e september....), de andra tjejerna köpte några koftor/tröjor var.

När vi kom till Grönan springer vi på Danne de första vi gör typ, sen började spelningen och vi fick jättebra platster. Efteråt ville Linda ha Dannes autograf (Oskar var för upptagen med sin flickvän för att hälsa på publiken), hon fick autografer på lite olika ställen och sedan även ett kort på sig och Danne tillsammans + massa kort på bara Danne. Behöver jag säga att Linda för tillfället svävar på rosa små moln? ;)

Nu är vi hemma, ska kolla på "A lot like love" innan vi går o lägger oss. Imorgon blir det tidig uppstigning för att lämna tjejerna vid stationen. Jag får se om jag går hem emellan innan skolan, går o tränar el sätter mig o väntar på skolan i en timme. Vi får se...

Himla bra dag iallafall, Linda är lyckligare än någonsin;)


39491-93



"Dom brukar sätta på mig ofta!"

Kommentarer
Postat av: J

var också där,guden signa min sko.Igår sov jag min min sko.jag har sjunkit så jävla lågt.men danne signa min sko,så det gör ingenting.

tror jag såg dig,du kanske såg mig med?jag var en av alla svettiga fjortisbrudar iklädd jeans och grå skjorta..kanske inte?jag var där iallafall.skrek och hade mig.

Stay fresh,
ADJÖ.

fin blogg förresten.

2006-09-04 @ 15:03:31
Postat av: jenn

Woha det var så sjukt roligt :D:D jag kommer inte över hur snygg han är ;) elr joo.. shaun white finns ju alltid ;)haha puss på dig nörd


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback