vasketöj

Jag har blivit så otroligt internationell den senaste tiden :P Så ikväll har jag "lavet vasketöj" och städat. Jag var väldigt aktiv och var klar lite efter 19, så då åt jag sen middag och tittade på tv. Bäddade rent i sängen och duschade. Nu väntar jag på att håret ska torka så att jag får lägga mig. Mina händer håller förövrigt på att torka sönder, har aldrig varit så här konstiga förut... :/

Men men, en konstig människa som smsat mig i två dagar nu, förhoppnigsvis blir det slut på det nu efter lunchen idag. Jag borde ha pluggat matte men det har varit jätteskönt att gjort det andra, inte stressat och vi har faktiskt inga läxor till imorgon så jag får plugga ikapp imorgon...eller på måndag..eller nån annan dag...


13 rätt är respekt ;)


"Claes, jag kan väl få hyra dig på nätterna?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback