Adios Amigos

Alla vet om det. Jag gnäller om det. Det vet jag om. Men, jag känner inte för att åka hem, har väl snöat in på en negativ inställning men. Det känns inte lockande att byta ett vårblommande Strängnäs mot en stormigt, kallt Jämtländsk by en vecka. Inte heller jätte kul att istället för att sova ut på mitt lov gå upp senast 8 varje morgon för att jobbar, inte heller att ingen förutom Jonna är hemma, Sara åker ju inte ens upp nu så.. Gah.. jag är allmänt negativt inställd vilket jag tror framgår rätt tydligt?

Packat klar nu iallafall, lägger inte ner jättemkt energi på det längre. Lyckades, trots att jag valde min näst största väska (enbart för att ja inte orkar gå ner i källaren o hämta nån annan...) packa relativt lite och lätt. Datorn får dessutom stanna hemma så jag slipper släpa runt o oroa mig för den inatt.

image178
Ovanligt lätt packning iallafall. Bör kanske läggas till på den positiva listan?

Men, det som jag ser fram emot är de kommande två dagarna. De är nämligen de enda jag är lediga. Kommer nog inte vara så pigg imorgon, men då får jag träffa Linda iallafall o (förhoppningsvis) avsluta vårt marathon.
På lördag hoppas jag att jag får komma hem i någolunda tid o chilla lite innan jag återgår till livet på Tott på söndag.

Hoppas på att jag får sova på tåget inatt bara, känns inte som att chansen är jättestor men jag hoppas :)

 
Så, Östersund imorgon, Åre resten av veckan. Psykologiskt experiement i S-näs nästa helg. Blir ett spännande lov det här.

Klassen hade förövrigt "äggpickningstävling" idag, Camilla tog hem priset, "dödsägget" klarade inte pressen o åkte ut redan i grundomgången ;)

Over and out

(kommer f.ö komma en mkt intressant photo session på beställning av Linda efter att natten är avklarad.. ;) ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback