Äntligen!

Hur hemsk människor än må tycka att jag är, så är jag otroligt glad över att nu vara ensam. Jag har 12 timmar kvar på påsklovet o skulle vilja ha ett riktigt tjejsnack med mina favoriter just nu, men dom ligger i Sthlm, troligtvis fett bakfulla o lär inte vakna på många ttimmar. Tyvärrr. Så jag funderar på om jag ska gå ut o njuta av vädret själv eller om jag kanske borde göra någon nytta och faktiskt göra klart iallafall ett av de 3 grupparbeten som ska vara klara imorgon.
 
image185
Mitt under tapetseringen...


Jag har numera massor av mat, goda saker o "vanlig tråkig mat". Men still, de finns massor att välja på!
Det är dessutom sjukt snyggt o städat, ny omgjort o det skulle vara perfekt för att fika o snacka i flera timmar. Men fortfarande. Bakfylla. Jag däremot, körde bil hela kvällen igår, o gick troligtvis o la mig innan dom ens lämnat lägenheten för krogen. Men, nästa helg är det fest. Helgen efter det också... O ytterligare en helg senare är jag 18, vi drar till Berlin och då ska jag minsann också sova den här tiden på söndagen.

Min mamma köpte f.ö Grenadine till mig igår, antingen vet hon inte vad det var, eller så försöker hon låssas som att hon inte bryr sig. Jag älskar att hon står för all min festbudget jämt, utan att hon ens vet om det.. :) haha

"- Nä men vad gör jag nu?!
- Ööh..kör bil?"


Kommentarer
Postat av: s

haha, ja du kommer nog få parta ganska mkt snart du med! å om jag ska vara ärlig tycjker inte jag att de var särskilt kul, du hade lätt kunnat få tagit min plats! haha, jaja ringer dig senare <3

2007-04-15 @ 16:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback