Behålla min stolthelt

Jag slipper svälja min stolthet. Jag slipper skrika till de jag jobbar med. Jag slipper var i kontakt med bajs. Jag slipper jobba på Thomégården. :)

Jag har fått ett annat jobb!
Om än inte drömjobbet, så way mkt roligare än Thomégården. O jag är så otroligt nöjd just nu. Även om jag har lite ångest över att jag kanske får jobba över Yran. Så ska de säkert gå att lösa på något sätt också. Bättre betalt än jag trodde också. O jag får träffa folk.. O.. jag är nöjd som sagt..

Stora delar av sommaren blir alltså tillbringade på en bensinmack :P Kom o tanka! ;)



image186
 

Kommentarer
Postat av: S

haha grattis till jobbet!! :D:D jag kommer lätt komma å tanka ;) speciellt om jag har körkort :D

2007-04-16 @ 21:46:34
Postat av: Anna

ska försöka ta vägen förbi någon dag i sommar;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback