Berliner Dom

Sitter just nu och lyssnar på glad musik och skriver om Berlins domkyrka. Berliner Dom. Jag är hemma från skolan idag, otroligt skönt att få en sovmorgon och förhoppningsvis får jag väl göra de jag hade tänkt idag så att jag kan ta lite ledigt från skolarbete from imorgon då Linda o Stina kommer ner :)

image187

Förstår dessvärre inte speciellt mkt av Berliner Dom, krånglig text jag hittade, inte speciellt intressant och inte mkt info gör de svårt att göra ett bra arbete. Men jag gör så gott jag kan.

Ska illafall bli helt grymt att åka ner till Berlin snart. Inte långt kvar o jag vill bara att tiden ska gå. Kommer bli hur bra som helst.

Har kommit fram till att jag tappat bort min kalender.. Vilket inte är bra alls. Ingen koll alls på framtiden nu känner jag. Så jag hoppas att den blev kvar hemma o att dom kan skicka ner den.

Jag skulle helst önska att de var sommarlov nu. Inte långt k var, men tillräckligt långt för att kännas för långt bort.
Vill få min lön nu också. Men de är för långt dit också för att kännas snart....

Scrollen på min datorn har pajjat också, o 6an är fortfarande bortplockad från mitt kanalutbud.
Jaa.. jag har kommit i en negativ svacka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback