Checkpoint

Jag anser härmed Berlin boken som ett avslutat kapitel. Jag har pluggat hela kvällen, "tankar & åsikter om boken" blev precis klar, vet inte om det blev bra el inte då jag inte fått instruktioner på exakt vad den ska innehålla men,  den är skriven o kommer in i tid. De är viktigast. jag är rätt körd på bra betyg i den här kursen efter mitt katastrofresultat förra året ändå så..

Upptäckte även idag att ajg hade tvättstugan ikväll. 45 min innan man ska vara därifrån. Inte jättekul. Så nu får jag tvätta torsdag förmiddag istället. Men, bättre det än att gå naken i Berlin. Ska även inte packa nått rent i helgen så får mamma fixa det.

Nu blir det lite mer studier om näringslivet, vardagslivets juridik etc. Imorgon är jag fri i några timmar innan ångesten över eu-provet väller över mig. Jag ska njuta av de timmarna, förhoppningsvis i solen..

Bon nuit! (bara för att jag trotsar tyskan... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback