Datorakuten?

Min dator är helt uppfuckad. Något som ligger o spökar på msn för 5 sek efter jag går online får jag "blåskärm" o hela datan dör. Jag överdriver inte 5 sekunder..

väldigt störande iallafall. Så jag måste snacka med pa om att ta datorn till datorbutiken jag var på igår så att dom kan kolla vad det är för fel. Vill inte att allt ska krascha...

Idag är de superskönt väder, varmt o halvsoligt :) Jag o Sara såg en "kändis" idag när vi gick från Vasa, killen som spelade Daniel i Skilda Världar för typ..snart tio år sen hängde utanför Tullen, han är, fick vi reda på efter att senare studerat affischer, med i ett band som ska spela där ikväll..

Det var vlä det mest spännande som hände under dagen, samtalet var fortfarande utgångsdatumet som tagit bort fokus från min födelsedag (EN vecka kvar!) ,  e-killen som är tragisk o kom i lördags även fast ingen av oss minns, samt diverse långdragna internskämt.

Är väl typ bestämt nu att jag åker hem i helgen iallafall. Sara drar till Ryssland o stackars Jenn blir kvar. Tråkigt, vet inte om jag vill upp egentligen, inte så länge iallafall. Men nu är det så här så det får bli som det blir.

Har ingen ork kvar till skolan alls nu. Även om de är lite drygt 20 dagar kvar bara... Arg att jag fick 1 ynka poäng ifrån mvg på intekprovet.. Hade hoppats på mvg där o med tanke på att nästa prov ligger 2 dagar efter min teoriskrvning känns de inte jätteljust för betyget.. :(

Kvällen ska ägnas åt plugg o tv tittande... Först tänkte jag ta 10 min för att snabbstäda lite här. Med betonging på snabb...Vart tog min städade lägenhet vägen? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback