Eeew!

det är förkassligt väder just nu! Regnar o blåser, jag utan vårjacka o med nedpackad vinterjacka höll på att både blåsa bort o frysa ihjäl när jag gick hem från info mötet om Berlin (som förvörigt inte gav typ nånting..). Dessutom blev jag både äcklad o rädd på vägen. Precis utanför parkeringen vid Ica stannar en bil o vinkar mot mig.. jag fortsätter gå så kör den efter mig en bit o vinkar fortfarande ivrigt som att jag ska öppna dörren. Jag gav mig, stängde av mp3n o tänkte att någon gammal tant kanske behöver hjälp att hitta en väg el något.

Dock hade jag paraplyet för hela mitt ansikte o biltaket skymde föraren, som visade sig vara en fet gammal rökande gubbe då jag öppnade dörren, så fort jag gjorde detta började han plocka bort saker han hade på passagerar sätet. Vad fan tror folk? Jag smällde igen bildörren o fortsatte gå iväg därifrån fort, lite skraj att han skulle stanna igen, men han körde vidare.

Sånna händelser gör att jag förstår mig ännu mindre på killar/män/gubbar/stofiler, o då är det ganska illa sen innan.


Något som dock gör mig dag en dag som denna är att Sara fixade teoriprovet utan större problem!
 GRATTIS GUMS!

Att Linda o Stina kommer om ett tag är även det positivt, folket överhuvudtaget i helgen blir kanon =)

Ljusglimten i tvrutan nu när 6an är försvunnen är plättlätt Dogge som är skönast ever i Elgigantens reklam.
Älskar "cykeln på köpet"... Ey Alby.. :P  


image192


"Är de någon av er som har det som kärleksämne? Hyperinflation..?.... Inte det nej.."

"Det var en penis... i en brevlåda..."

Kommentarer
Postat av: s

taack så mkt! :D å jag förstår att de var äckligt med den där gubben!! :S

2007-04-20 @ 19:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback