En lördagkväll i de jämtländska skogarna

Jag kom fram 7.30 imorse. Raka spåret upp till sängen blev det och sen vaknade jag närmare 15. Ändå har jag varit otroligt seg hela dagen vilket inte gjort att jag orkat med så mkt. Tvättar lite och familjen har haft "gårdsstädning" så för att slippa höra att jag inte hjälper till tog jag några tag med krattan jag också. Pappa gjorde dessutom tydligen några bakåt kullerbyttor för att festa till det lite. Ella bad om mera med så roligt tyckte tydligen inte pappa att vi skulle ha det..
Himla roande lördagssysselsättning.

Ska dock se en film snart, sen ska jag sova igen. Har lite att ta igen känns de som, blir dessutom släktkalas imorgon o då vore det ju tråkigt att vara otrevlig.

Ser ut som de blir Ösd på måndagkväll iallafall, o det känns mkt bättre med tanke på mina andra alternativ här uppe. Hade gärna varit i S-näs men så blir ju inte fallet o då är Ösd det näst bästa.

Vet inte riktigt vad jag ska säga annars. Jag älskar Lm, han är min myspys... Även om han spydde på min matta imorse, men det fick pappa torka bort. Det är ytterligare en bra sak med att va hemma. Service.

Jag and my bro var ute o sprang ikväll också, riktigt skönt faktiskt, men ack vilken kondition jag har :S



"- Springer du långt eller?
- Vi kan väl börja med 500 m? "




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback