Fredagen den 13:e

Idag insåg jag att jag har haft lov i en vecka. Jag insåg också att jag inte haft EN enda sovmorgon. Känns sjukt illa.
Upp kl 8 imorse, precis som igår.  Mamma började tvätta fönster o grejja. Jag åt frukost o monterade bord med pappa.

Senare på dagen drog jag o mamma till Ikea. Ett litet stopp på motorvägen med punkterat däck blev det. Mamma gick att hållas lugn med godis o citronvatten tills vi fick hjälp att byta däck. Är de fredagen den 13e så är det.
Sen fortsatte färden till Ikea.


image184


Nu är allting uppackat o det är mkt mysigare här än de var förut=)
Imorgon blir de fortsatt handling o pimpning av lägenhet. Nu funderar jag på att ta ut Lilleman på en promenad o gå en sväng. Får klaustrofobi här inne nästan... Så... mer eget space o tid till egna tankar...ist för tjat om ramar o annat.

Så, en hund o en mp3-spelare. Sen kanske jag överlever en dag till.. Who knows..


"- Men de är lugnt mamma, jag ka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback