Grease

I hela Economicum skrålar nu musik från Grease och annat. Det är nästan liten varning från en speciell film där någon sjunger "you're the one that I want", grejen är att stjärnan i den hemmafilmen befinner sig på sjukhuse (hoppas de går bra.. :) ) och att hon troligtvis har en kompis att sjunga refrängens "oh oh oh honey" med numera ;)


Jag o Jenn har precis insett att vi borde skippat O&L, nästan lektione är inte 10.50 som vi trodde, utan typ..12.30. Så.. Vi ska gå o roa oss på något annat sätt när jag lyckats övertala Jenn att slita sig från sitt nya favoritämne och hobby. Altes Museum. Jag förstår inte tjusningen i det men hon finner det mkt intressant och jag gör vad jag kan för att få oss härifrån men de är som nu vet när någon är inbiten, mkt svårt.

Over and out! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback