Ingen hemlängtan alls

Om lite drygt ett dygn sitter jag på tåget uppåt igen, jag har ingen hemlängtan alls o vill helst slippa åka upp överhuvudtaget. Om jag inte skulle jobba, vilket är enda anledningen till att ja känner för att åka upp, skulle ja hellre stannat här nere o "firat" påsken med mig själv. Eftersom att hela familjen ändå ska åka ner med mig sen så skulle jag fått min dos av dom ändå, men nu är inte fallet så o jag får väl bita ihop o inte gnälla för mkt. För jag har gjort det en del de senaste dagarna.

Jag har kommit fram att jag inte ser fram emot lovet nästan enbart för att jag ska åka upp, inte för att jag ska jobba, vilket inte heller är jättekul men. Jag är på ett sätt nästan glad att jag känner så här, helst hade jag väl kunnat låta bli att se de som en självklarhet att åka upp, spec eftersom att jag ändå ska uppp över sista april också (vilket jag funderar på att blåsa av...) ... Men ett tecken på allt detta är ju för att jag trivs helt sjukt bra här nere.

Jag mår riktigt bra trots att vissa saker suger ibland trivs jag sjuk bra o ångrar fortfarande inte en sekund att jag flyttade. Vilket också känns otroligt bra. (Vill även passa på att påpeka att med några goda vänner klarar man det mesta, de som känner för att ta åt sig bör göra de massor;) )

Glad att jag är dum i huvet ibland, även om jag inte vill kalla det korkat eller dumt på något sätt att "slita sig fri o flytta därifrån" vet jag inte om jag skulle trott att ja skulle flytta hemmifrån då jag var 16. Men, de gjorde jag o är sjukt nöjd med det...

Blir städning av lägenheten o ev lite packning nu... Vill inte det helller.
Så kul att göra saker som motiverar mig grymt hela tiden... Not..


Kommentarer
Postat av: saaara :)

ag tar åt mig jag tar åt mig :D:D å jag älskar dig för att du flyttade ner!! :D:D <33

2007-04-05 @ 15:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback