Kalaset

Igår hade vi vår 18-års fest. Till att börja med vill jag bara säga att det var jätteroligt att så många av mina/våra långväga gäster faktiskt kom.

Jag missade första timmen, musiken strulade o lite hinder i lägenheten gjorde att jag kom bort till O-stugan strax efter tio. Där höll Sara ställningarna, folk hade börjat komma och DJ slacker sjötte musiken (vilket var himla bra eftersom att ja o S inte ens fick igång ljudet imorse...) .

Först var det lite lite folk, sen blev det för mkt. Jag har ingen aning om vilka hälften var, många kom o muckade o skulle slåss. Då tappade jag mitt glada humör lite men vi hade som sagt många som hjälpte till att avstyra slagsmålen. Dock gick stugvärden och torkade blod från dörrkarmar m.m. imorse då han inventerade städningen och frågade om vi hade haft blodblad.

En dörr blev söndersparkad, så den får vi tyvärr ersätta, men det var himla roligt ändå. Fighter-Stina gjorde tydligen Jenns kväll, o de såg väldigt roligt ut då hon hade sin fight även om jag mest blev rädd att hon skulle göra sig illa.
En turk började även mucka med mig, slet sönder jennifers mammas halsband som jag lånat o sa att han sket i vem fan sara var, att jag kunde dra åt helvete med min dörrvakt o att han inte ville komma in på min skitfest. Ändå stod han utanför, precis framför dörren o hindrades från att komma in i nästan en timme.


In på morgontimmarna skrevs det fyllekontrakt med lite argt humör (jag älskar dig ändå min fyllekossa.. ;) ) och sedan lullade vi hemmåt. 2 pers färre än planerat. Jag fick 3,5 timmars sömn innan jag väcktes av Sara i telefonen 7,45, jag infann mig i stugan 8.00.

Dagen har bara varit otroligt seg annars, vi har inte gjort någonting. Gick för sent till tåget så jag fick springa o hålla det. Brottades med dörrarna o stod o höll tåget en stund innan Stina o Linda kom ikapp med deras bjässeväskor.

Nu har jag köpt godis o ska krypa ner o kolla på film. Sen ska jag sova. Sova mkt.

Uppdaterar ev med bilder senare då jag fr några..

Over and out

Kommentarer
Postat av: anna

Haha, låter ju som en händelserik kväll ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback