Konstnärligt

Imorse satt jag in i det längsta vid datorn o hoppades på ett mail om att en lärare skulle vara sjuk idag också. Isåfall hade jag skippat första lektionen o sedan in haft min enda lektion förrän 14.25. Nu var så inte fallet utan det var både matte o geografi på morgonen. Jag måste skärpa mig i matten. Fattar ingenting.

Tillbringde stora delar av hålen i Finninge, sexigt snack o mkt skratt senare befann vi oss på bilden. George verkade mer nöjd med mitt arbete idag än på många lektioner. Även om inte jag var jättenöjd med bilden kändes de bra..

Jag o Sara gick en sväng o fixade lite grejer innan jag sedan gick hem. Har nu läst 50 sidor i Berlin boken som ska vara klart o sammanfattad på fredag. Har inte ens börjat plugga till samprovet.. El eun... för mkt nu..

Men, jag fyller år om 8 dagar, drar till Berlin om 11 och sen rullar de på frammåt. Keep on workin'

Sömn är väl viktigt i sånna här tider misstänker jag..därför borde ajg nog sova nu...

Gnatt


I just wanna hear you say; I remember you
I remember you - Skid Row


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback