nästan godkänd?

Jag fick en länk av min kära körkortspluggande vän (nära till torsdag nu ;) ) o gjorde ett "förberedande teoriprov" på 70 frågor. Fick 52 rätt, vilket betyder 18 fel (74,2% rätt). Har inte riktigt koll på hur många frågor de är på de riktiga provet, 55 "riktiga" frågor tror jag o 5 test frågor från vv som inte är poängsatta. Vilket fall, omdömet jag fick på mitt test var:

"Du hade nästan klarat körkortet om det här var vägverkets test"

Det kändes ganska bra, med tanke på att jag inte läst allt jag ska ännu. Samtidigt borde jag plugga mkt mera. Tiden kommer gå fort fram till den 21/5. Jag ska klara det då... Ska klara det!

Tror att Annichen skriver upp imorgon om jag inte minns fel, håller tummarna för henne! O självklart Sara på torsdag. Men det återkommer jag nog till flera gånger senare i veckan. ;)

Nu ska jag njuta av en natts ensam sömn. Ingen hund, inga hostningar bortsett från mina egna, inga snarkningar.. Ingenting. Bara jag o bengan.. haha


"-Jag gillar din stil"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback