på gränsen

Jag fick sova till 10 imorse iallafall, men vaknade några gånger innan det. Somnade 3 så jag har varit väldigt seg o inte alls på humör idag. Att jag har mina följeslagare på ett avstånd av typ max 10 m hela tiden gör att jag är nära att få ett utbortt snart men jag håller mig faktiskt väldigt bra och över förväntan måste jag säga.

Har handlat o fixat massa grejer i lägenheten idag. Nu börjar det bli bra här, så jag längtar lite tills dom åker imorgon så jag får ordna iordning o vara ensam.

Nu ska jag snart ut o köra bil med pappa. Han var lite sugen att se Ice Age sen så det kanske blir så. Haha, jag gillar verkligen hans spontanryck. Så de blir väl min lördagkväll. Bilkörning o IA med päronen. Tjoho.

Hoppas tjejerna får det roligare i Sthlm. Jag har iallafall förberett för nästa helg nu, börjat smått med inhandlingen så att vi kan få en riktigt bra förfest i min riktigt snygga lägenhet.

O ang lägenheten så blev det typ inte alls som jag hade tänkt mig... Men himla bra ändå..

Nu ska jag tuta o köra. Over änd aut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback