Pajjas

Hela min familj har skrattat åt mitt klädval idag? Undrar om dom är helt off eller om det är jag som är pajjasen som missuppfattat allt. Sist jag hade på mig det här såg jag "skit stylish" ut enligt någon jag nog litar mer på som klädomdöme än några norrlänningar. Men norrlänningarna är trots allt ändå min familj. Så jag ska fundera lite över dagens klädval nr2.

Dagens första outfit (låter som världens modeblogg) var min otroligt snygga svarta Tott-piké med smutsiga jeans o håret på 3/4. Jag är alltså inte jättesnygg när jag jobbar. Men, jag har ingen att klä upp mig för ändå har jag tänkt. Dock så kommer jag ner i matsalen idag o där sitter en kille jag var störtkär i under 6-7an. Han vet mkt väl att jag var det och jag gjorde mkt pinsamma saker som jag helst skulle glömma helt. Nu satt han dock där, 2 meter ifrån mig o tittar på mig mkt noga. Jag försökte att komma in i något av samtalen kring mitt bord för att slippa känna mig utstirrad. Gick dock inte så bra. Dagens flopp. O jag var så ful... Han hade bättrat på sig... Han var nämligen inte snygg i 6-7an...

Just nu pågår 2 stycken övertalningskampanjer i vårt hem.
Nr 1: Mamma försöker få mig att slänga flaskan jag hittade. Jag vägrar att låta henne vinna.
Nr 2: Jag försöker få mama att ta ledigt på tors så att vi kan åka ner ons natt. Mamma kommer nog ge sig, för hon vill på Ikea lika mkt som jag, o vi kommer inte hinna om vi inte får en extra dag.

Förhoppningsvis går jag segrande ur båda kamperna :P


"Jag kan tyvärr inte följa med er på krogen på onsdag, jag jobbar dels och sen ska jag köra bil dagen efter."

Kommentarer
Postat av: jen

hoho du vann på båda ;) så grattis gums :D sen var det en extreeeeeemt vuxen kommentar av dig där ;) men jag tycker att faktiskt att det var väldigt vuxet av mig att ens föreslå krogen ;) woot woot

2007-04-13 @ 22:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback