Rosévin gör dig glad...

även utan att dricka det. Det flaskan gjorde det lättare att göra klart de sista två rummen iallafall. Livet på Tott har börjat igen.En riktigt lång dag, men de är bra. Om jag ska jobba, jobbar jag hellre 7-8 timmar om dagen ist för 4-5 som de flesta blev runt julen. Så jag hoppas på att de blir långa dagar framöver också. Känns som vanligt lite ovant i början men jag kommer väl in mer o mer i tempot imorgon.
Dagens fynd blev: en flaska rosévin, en bok, 15:- och en hel hög med schampoflaskor. Dock fick varken schampot eller boken följa med hem...
image180
Tott

Jag körde upp imorse, gick bättre då än att köra hem, var lite trött o vimsig o pappa gnällde lite på att jag var okoncentrerad. Men, vi kom hem hela iallafall. O bilstereon fungerar igen! :D Wehey!

Ikväll ska tydligen jag o mamma kolla igenom "viktiga" saker. Som jag ev ska ta med mig ner till Stränkan. Vet inte vad det var riktigt. Om jag orkar ska jag försöka plugga lite också. Antingen något av alla de grupparbeten i "vanliga" skolan eller körkortsteori som känns roligare... Och dessutom kommer betyda mer för mig i framtiden. Så vi får se vad det blir...

En sak med att komma tillbaka till Tott är den eviga frågan "Ska du ut ikväll?"  el "var du ute igår?". En tjej idag tyckte att jag skulle följa med ut, hon trodde att jag var typ 2-3 år äldre än jag är... Dessutom tipsade jag några gäster om de fantastiska kvällarna på Bygget. Hoppas dom får roligt.. :P haha

En sista sak är att killar/män väldigt ofta är trevligare än tjejer/kvinnor? Jag förstår inte riktigt. Kanske är mest ytliga tillgångar el nått som sedans vänds till crap då man känner dom? Vilket som så kommer jag ner något sen till mötet imorse (platsen var ändrad sen sist jag jobbade vilket jag inte visste..) o 15-20 pers står o ska precis ut på sina olika våningar. Fanns 2 killar bland folket, dessa var de enda två som hälsade på mig, tjejerna tar sina grejer o går? Inte för att tjejerna på något sätt är otrevliga, hur många som helst av dom är jättegulliga, men varför är de så stor skillnad? Samma sak i julas när jag var där, de som pratade mest o var trevligast var killarna o undantagsvis 2 tjejer?

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback