S-näs vs Ösd

Då är jag tillbaka här uppe. Tågresan tog 12 timmar, vilket var en försening med drygt 2 timmar, tåget var fullt, vilket gjorde att man inte kunde lägga upp benen på något annat säte. Utan jag satt rakt upp hela natten. Vilket gjorde att jag inte kunde sova överdrivet många timmar.

Var hemma en timme igår, käkade frulle o duschade innan jag körde mig själv till Linda. Vi tänkte avsluta vårt marathon. Dock orkade vi "bara" med 9 avsnitt och har 6 st kvar till nästa gång. 

Jag var gansa seg överlag hela dagen, fick ett ryck på kvällen o fxade oss för ev fest. Det slutade med att vi en stund gick o tittade på några omgångar 21 & delar av 2 inspelade Roma matcher innan vi drog o kollade på film o käka upp det tidigare inköpta godiset. Visste förövrigt inte att man kunde bli svartlistad på att få köpa juice xD

 
För att anknyta någonting till rubriken. Så är det underförstådda syftet att jag redan längtar tillbaka (vilket jag började göra så fort ja satte mig på tåget i förrgårkväll.. ). Att vädret här är sjukt mkt sämre än i S-näs. Att jag är avis på tjejerna som drar till Erik ikväll. Jag ska lägga mig tidigt för att jobba imorgon. Det positiva är att kylen är grymt välfylld, finns flera sorter av de mesta man vill ha och utrymmet, speciellt i badrummet, är något större än min lägenhet (badrummet är nästan lika stort som hela lägenheten.. :S ) och det känns alltid bra att kunna röra sig lite..


S-näs el...

image179


 Östersund? (observera att bilden är tagen igår, den övre förra veckan... )
Mitt val är tyvärr ganska enkelt...


Ska upp o hälsa på syrran sen, måste slå in Viggolos paket också, hittade gulligaste koftan till honom :) Hoppas den passar.


Laters


"Tänk dig några cider i kroppen o en Jonny balle i stereon"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback