Snart hemma igen :)

Först en kommentar ang en kommentar igår. Jag må vara yngst, men minst kan du inte kalla mig ;) Nånannan, ganska blond, har nämligen den posten ;)

Förövrigt så är jag sju, vilket känns jättebra faktiskt :P Jag jobbar nämligen inte o ska bara till tandläkaren o kolla en grej snabbt sen kan vi åka mkt tidigare än de var tänkt :)
Så jag är snart tillbaka i ett soligt Strängnäs istället för orkan-Mörsil.

Jag känner mig även, fast jag är tokförkyld o snuvig, fräschare än nån annan dag de här lovet. Vilket säger en del om klassen på mitt lov. Så jag är glad att jag inte jobbar faktiskt. Skiter i dom pengarna... 3 dagar får räcka..

Min bror kom precis o visade sig ett nytt konstverk. På sin arm. Han har försökt lura mig hur många gånger som helst. Men nu fick jag känna på armen och jaa.. dåren/tuffingen har tatuerat hela sin underarm. Jag vet inte riktigt vad jag tycker ännu. Återkommer ang det senare.

Men, nu ska jag bränna en skiva till bilen o sedan packa de sista. Strängnäs, here I come :)


Tycker även
Sara gjorde ett mkt bra val att ansluta sig till mitt nörderi igår. Välkommen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback