Stammis

Jag har idag varit på körskolan 2 gånger. Känns inte spec mkt bättre för det tyävrr.. Måste börja anstränga mig snart.

GRATTIS MLI! :D
Fler o fler klarar teorin...Snart bara jag kvar :S

Annars har dagen varit rätt seg, bilden gick ovanligt fort, börjat måla med vattenfärger nu, way mkt roligare än ett fucking face. Men, jag måste ha 3 stycken klara på tisdag.. Inte bra alls :(

Ikväll tror jag att jag ska försöka vara duktig o produktiv. Vet inte hur bra jag kommer lyckas dock...Tyvärr...
Jag måste även jobba lite på att bli mer som Jenn o mindre "Okej"-B. Jag gillar inte situationen alls just nu.
Mindre än en månad kvar till Berlin, jag fyller snart år, sommaren är snart här o det är innan allt detta GRYMT mkt i skolan. Men. Först o främst ska vi ha grymt kul i helgen. Linda o Stina kommer ner, mkt folk o fest på lördag =)


För trött för att dölja, det måste vara uppenbart
åh Kom inte närmre, åh snälla kom närmre


- trist att jag är mest nöjd med en påle på hela bilden. O den är inte ens bra..
- nej, men den var ju fin! ... Vad är det där för något?
- Hahaha! En påle! Så fin var den :P
- Oj, nej men den är ju det! Den är ju inte klar!
- jooo! haha

Är det inte tyska lärarinnor el Jay Leno så är det pålar som ser ut som missbildade ostbågar..
Vet inte vilket som är värst.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback