Ständigt resande...

Jag trodde innan jag flyttade..för snart 2 år sen, att jag skulle vara överlycklig för varje tillfälle att få åka hem.
Den känslan försvann rätt fort o numera är det en ständig "jag vill inte-känsla" som infinner sig nästan varje gång jag ska åka upp.

Men, ikväll är det dags igen, lite kul blir det den här gången dock med tanke på att jag endast åker upp för att fira min egen födelsedag (som iof inte är förrän på onsdag...) men jag hade hellre varit här nere denna helg.
Dock så ser jag mkt fram emot nästa, ska försöka ragga skjuts så att vi kan gå ut på fredagen, sen blir det Berlin på lördag förmiddag :)

Jag är på otroligt festhumör nu, dock sitter jag i min europadress o lyssnar på nirvana o ska tillbringa natten i en bil så de är inte mkt att göra misstänker jag. Har iallafall hunnit städa, diska o packa nu och provet idag gick bättre än jag trodde. Att vi fick ägna geografilektionen till charader på ångbåtsbryggan förgyllde även det dagen.
Så nu kommer jag iallafall ner till en inte fullt så grisig lägenhet när jag nu kommer hem igen, vet nämligen inte det.

Men, nu ska jag plocka i ordning några sista saker. O om en timme är jag på väg att bli jämtlänning igen..
Känner hur Ewert får en extra plats i mitt hjärta på en gång...

"Vilken jäävla röv!"

Kommentarer
Postat av: Jennifer

"man kan eh eh eh alltså det är är.. kul att läsa.. hem.. hemma!" HAHA XD

2007-04-28 @ 20:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback