Tapetmästare

Jag är otroligt seg. Otroligt seg!

Pappa ställde klockan på 8 imorse, inte sovmorgon EN enda dag det här lovet hittills. Kommer inte bli heller, men.. Vi åkte ner o fixade tapeter på måleriaffären,  åkte hem o har sedan tapetserat o målat heeela dagen. Så nu är jag grymt trött. Jag o pappa har haft världens teamwork, mamma har gått vilse i S-näs.

Imorgon blir de förhoppningsvis Ikea o sen vill jag träffa tjejerna o göra nått kul. Får se.

Orkar inte göra en grundligare genomgång, förutom att jag är grym på tapetklister.

Over and out


Kommentarer
Postat av: sara

haha älska din mamma! xD

2007-04-12 @ 23:14:39
Postat av: jen

Jag ville träffa dig med men mitt dumma tågkort :( FAN FÖR DE!

2007-04-13 @ 22:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback