Tillökning

Finns de hjärterum så finns det stjärterrum, right?

Jag tänker verkligen leva upp till det ordspråket i helgen. För jag har så himla mkt hjärta till mina besökare, men så otroligt liten plats, o jag har ingen aning hur detta egentligen kommer sluta med det blir roligt :)

Linda o Stina kom igår o jag har precis hämtat Mli, vi blir troligtvis 4 här i natt. 8 imorgon.

Hoppas på att det blir kul imorgon iallafall, känns fortfarande inte som att jag har jättekoll på nåånting men de löser sig :)

 


Bara allt är ordnat imorgon förmiddag så blir det super :)

Ikväll blir det nog lite chill, vädret tillåter ju inte att vi ska ha grillchill på Visholmen så vi blir väl sittandes här om inget roligare händer.

"Det här var ju jättebra gjort av er, men totalt helt mitt fel... Men de är fel operahus!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback