Trött

Just nu är jag sjukt trött. Trött på skolan, trött på mig själv, trött på folk, trött på pengar, trött på tiden, trött på de mesta.

Jag har lurat mig själv för många gånger nu...
Men jag lär mig ändå aldrig, så jag får kanske skylla mig själv?

Nu ska jag sova. För jag är trött.

Jag ska inte läsa upp ma-c på komvux.. jag ska minsann dit imorgon o räkna ut varenda lite logaritm. Hur stört störd jag än känner mig. O även om ja mkt hellre skulle stanna i sängen o sova... Hemma hela dagen skulle vara skönt... Kanske skulle vara sjuk?


Gnatt..

o tro inte att jag inte fortfarande är asglad för jobbet ,för det är jag. jag är bara less.. på de mesta.

Grattis till A som fixade teoriprovet idag, jag håller tummarna för min rockstar imorgon och för kossan på torsdag.


"- Har du snodden?
- Den ligger där inne!
- Okej..
- Vill du ha tofsen förresten?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback