Värme

Idag har varit en alldeles underbar dag. Väldigt seg i skolan då det varit massa hål o raster med det har inge gjort någonting som helst alls då det varit strålande väder och sommarvärme ute. Helt underbart.

Jag o Jenn gick o köpte lite fika, bla jordgubbar efter första lektionen o placerade oss på en brygga i Västerviken. Hur mysigt som helst, tråkigt att Sarch ligger hemma o kurerar sig bara :(




image194

Satt i västerviken ett bra tag, käkade lunch senare o fördrev den sista tiden innan intek-lektionen på torget utanför skolan för att försöka läsa lite samhälle. Gick dock inte överdrivet bra, så jag får tyvärr inte njuta av vädret ikväll.
40 sidor samhälle kvar att läsa... O säkert 160 sidor i Berlinboken, men jag ska föröksa göra recensionen ändå. Ska vara inlämnad imorgon o det finns inte en sportslig att jag hinner. Så, back to work!


En vän med en bil - Håkan Hellström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback