Back

Jag är tillbaka i Snäs. Känns mkt bra.

Tjejerna kom in direkt i tisdags kväll, vi umgicks o pratade långt in på natten. Igår åkte jag o Jenn till Nykvarn o hämtade bilen, där resten av dagen sedan tillbringades. Supermysigt! Jag körde hem Jenn på kvällen o åkte itllbaka o mötte upp Sara igen, vi gick o höll på att åka in till E-tuna i ren spontanitet men skippade det o tog några var på stan innan vi gick hem och pratade länge även då.

Idag har vi inte varit jätteaktiva, jag har bokat en klipptid, fått mitt körkort men inte hämtat ut det då det ska hämtas långt ut åt helskotta vid dammvägen... Superstörande. Hoppas att pappa kommer hit imorgon i tid innan dom stänger så att vi kan åka dit o hämta det så slipper ja ta bussen.

Pappa kommer nämligen imorgon, ska vara här i helgen så det blev inte Etuna som planerat. Men bättre den här helgen än nästa. Nästa helg blir  "guanabana".
 

Jag o Sarch ska käka snart, sen ska jag försöka hitta mig ett jobb här nere.. Annars kommer ja sitta sjlv på helgerna framöver. Så det ska bli jakt till veckan. Skriva ett cv ikväll så pappa kan skriva ut det..


Adioos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback