Enough is enough

Min pappa kommer alldels strax, han har kört mc ner hela dagen för att komma hit. Bett om att få komma sen i våras. Nu är han alltså snart här, min sista helg på mitt sista sommarlov.

Hade velat åkt till Etuna i helgen men jag får helt enkelt se en dag i Sthlm imorgon som ett rätt ok alternativ till det. Vi ska trots allt till Etuna nästa helg. Men efter den här helgen får dom hålla sig på avstånd ett tag.
Enough is enough. 9 veckor är för länge, I need some space!


Jag har hämtat ut körtkortet idag iallafall, vilket stök för att komma till de där jävla poststället!
Men, nu har jag det iallafall, det gamla Malin var Maestrokort & id från banken. Den nya har visa & körkort. Jag bara känner hur vuxen jag genast blivit, not. :P

Nu hörs motorcykeln komma nerifrån backen så de är bäst att ja avslutar.

Tjing tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback