Fryst öl & powernaps

Jag vet två stycken som är väldigt bra på att sova, Jennifer & Sara heter dom. Jag har diskat, skrapat o stökat på som sjutton i köket, tittat på friidrott, städat och lyssnar nu på ganska hög musik. Människorna har sovit i snart 3 timmar!

Blev inte som det var tänkt igår, Stockholm sket sig vilket kändes supertråkigt. Vi visste inte vad vi skulle göra o nere på stan lyckades tjejerna övertala mig att blondera håret. Sagt o gjort, med 2 färger. En blond o en brun "återställare" om det första skulle misslyckas senare gick vi hem för att fixa håret. Ungefär i samma stund kom det på tal att åka ut till beachgrejen men vi färgade lkart håret först.
Totalt misslyckat! Såg ut som en majbrasa! Färgen räckte inte riktigt o 45 min innan taxin skulle komma slängde vi i min bruna färg. Jag han inte riktigt fixa mig alls.


Imorse luktade kylskåpet konstigt. Jag slängde in några öl i frysboxen för att snabbkyla igår o glömde bort dom. De hade svällt när de frös och spruckit. Fryst öl som "slush" dricka i hela frysboxen!

Så det har jag ägnat mig åt nu på eftermiddagen. Inte det lättaste att få bort.

Nu har Sarch pallrat sig upp så jag ska väl vara lite social...




"- What are you doing?
- neegerbollar!
- Wiernerbröd!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback