google

Jag har idag insett att pengar försvinner snabbare än man hinner säga "kontoutdrag".
Jag borde söka till lyxfällan eller något för att lära mig planera min ekonomi. För räkningen jag betalade in idag skulle jag tex kunna köpa en ipod istället. Om jag tänker på det så här i efterhand hade det varit ett självklart val. När jag stod i Sthlm i mitten av juli tyckte jag ju självklart annat.

Men det är inte mkt att göra. I brist på annat har jag roat mig med google. Sara förstår inte det roliga men jag älskar google o andra sidor där man kan hitta människor man vill smygspionera på. Dessutom har jag blivit en facebookfjant. Vilket inte heller är bra.

Tillråga på allt är jag dödligt trött fortfarande efter viss sömnbrist o andra diverse distraherande saker i helgen så smartast vore att gå o lägga sig. Vilket jag kanske bör göra, eller så kan jag ju sitta o fundera lite på Milton.

Jag kom dessutom på något av ett ganska internt skämt jag tyckte var jätteroligt. Det är så tråkigt när man inte får dela med sig av det roliga bara, spec eftersom att de andra involverade säkert inte kommer tycka att det är lika kul..


Imorgon blir det ev shopping i Sthlm, vilket fall ska det inhandlas ca 150 st ägg, massa mjöl, fil, vattenpistoler o dyl.
Kommer bli grymt på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback