Jag känner en båt

Blev en spontanmiddag på sö-sia idag efter en stekt dag i bil på stadskörning i Östersund.

Frida o gänget skulle käka där nere, så vi var inte sämre än att packa ner våra grilltillbehör o ta taxi ner vi också.
Efter maten skulle Micke, Monica o Frida ut med båten, så jag hängde på. Det blev en sväng upp till Järpen och när vi kom tillbaka plockades ringen fram.

Hej vad det gick! Otroligt roligt o som vi skrattade både i båten och när jag själv låg där o studsade! Skitkul och inte alls så kallt som jag trodde i vattnet. Klarar mig förhoppningsvis från vidare förkylningar.

image240
Frida har stil på ringen ;)

Det var en trevlig kväll som höll på att sluta som alldeles för många andra kvällar på sista tiden. I lösviktsgodishyllan på OK, dock lyckades jag hålla mitt förnuft under kontrollerade former, gick hem o tog ett äpple och ska nu ut och rasta vovven. Känns bra.

Imorgon har jag dubbellektion på körskolan, men de spelar inte så stor roll längre. Skulle ju bli skitväder igen nu... Barnkalas imorgonkväll också. Känns som jag är fullbokad fram tills jag ska ner. O jag borde boka biljetter.. "/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback