Meep meep

Har kört ganska mkt bil idag, men jag anser mig själv ha tillåtelse av det efter omständigheterna. Dels måste körkortet firas, sen åker jag faktiskt ner till S-näs imorgon igen o då har jag inte tillgång till  vår bil längre.

Kom från Mattmar då Jonna precis kom från jobbet, körde hem henne o åkte en stund senare in till stan för att lämna lite grejer till brorsan. På vägen var jag o Jo supergangsters o genom en mkt vältänkt plan pallade vi jordgubbar på ett stort självplock. Åkte in till stan, sprang in med grejerna till Pär, åkte ut på Frösön en sväng o för att skryta för Nicklas om den lilla papperslappen. Fick prova ett gitarr-tvspel som det fanns delade meningar om ;)

Körde hem sen i mörkret, gick bra faktiskt. Känns faktiskt över förväntan med körningen. Så jag hoppas det går lika bra i Snäs sen också om jag nu ska låna någons bil där nere.. :P

Imorgon är jag tillbaka, ska inte upp hit på väldigt lång tid o det känns mkt bra. Jag är redo att lämna min plats som Stockholmare i Norrland för den som norrlänning i söder!


"- Är det OK?
- Nej.. de är Q8!
- Bäst för dig det, annars får du Shell!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback