Nu ska det firas!

Jag har jobbat min sista dag, även fast 8 veckor gått stört fort är det otroligt skönt att det är över. jag ska hålla mig så långt borta från atg o svenska spel så länge jag kan!

Ikväll ska därför min otroligt långa ledighet (hela 9 dagar..!) firas! Solen skiner, jag är på underbart humör och fast jag inte vet vart vi ska sova/hur vi ska ta oss hem känns det som det kommer bli en alldels fantastiskt trevlig kväll. 
Ska upp till Jonna nu o sminka/göra det sista o dricka lite, sen bär det av in till Ösd och Frösön där det tydligen ska vara lite chillin grillin. Därefter besöks slutstationen på planeringen; Marité.  Vi vet inte riktigt vad som händer efter det som sagt, men jag säger som världens skönaste Timbuk:

De löser sig, de gör det alltid, det kommer fixa sig till slut...

Hoppas ni får en trevlig kväll, det tänker jag ha! :)

So long suckers!


"- Är det den gråa bilen?
- Den är grön!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback